bcvbcvb

1 maj 2012

Snapshots

Z zamiarem zrobienia tego typu posta nosiłam się już jakiś czas, bo bardzo podobały mi się takie migawki z codziennego życia. Tak więc dzisiaj pierwsza porcja zdjęć, ale na pewno nie ostatnia:).

1. Marchwiowo-selerowy soczek mmmm pycha!
2. Rzut z góry na moje butki i buty mojego narzeczonego;)
3. Jeszcze niewielka (ale postaram się to zmienić) kolekcja lakierów do paznokci na lato
4. Kwitnące drzewo wiśni na działce moich rodziców
5. Orzeźwiający drink bezalkoholowy mojito :D
6. Moja comiesięczna lektura czyli najnowszy numer Twojego Stylu

4 komentarze:

  1. Fajny blog i stylizacje w dobrym guście!! :)

    Obserwujemy i zachęcamy do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! jak mogłam przegapić:D ahh ta 5 pozycja:D może na święta hehe;]

    OdpowiedzUsuń