bcvbcvb

4 cze 2012

Shopping time

Dziś post z cyklu - co ostatnio kupiłam bądź dostałam w prezencie:). Pierwsza rzecz to torebka, którą obserwowałam od  miesiąca. W końcu narzeczony się zlitował i dziś jest już ze mną:). Lakierowaną kopertówkę zakupiłam już jakiś czas temu, ale póki co nie mam z nią jeszcze żadnego zestawu. Pozostałe rzeczy to właściwie taka moja baza, którą muszę mieć w szafie czyli biały sweterek, srebrny naszyjnik,nowy portfel, bo stary jest już naprawdę wysłużony, szare dżinsy jednak tym z razem z zameczkami z tyłu nogawek i pewna nowość,a mianowicie legginsy z cieplejszego materiału.

clutch with zip:zara, gift:*/patent clutch:bershka/white sweater:no name/necklace:h&m/grey jeans with zips at the back:new yorker, gift/knitted leggings:f&f Trend/wallet:reserved,gift

4 komentarze:

  1. fajne rzeczy:0 spodnie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy:) torebka jest super:D za niedługo pewnie będę mieć okazję zobaczyć ją na żywo;]

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę, że się obkupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych legginsów:) Fajnie wyglądają na zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń