bcvbcvb

9 lip 2012

Silver

Gdy pierwszy raz zobaczyłam te spodnie na przecenach wydawało mi się, że nie będę miała ich do czego założyć. Jednak kilka dni temu zobaczyłam je na jednym z blogów spasowane z białą bluzeczką i czarnymi szpilkami - jakie to proste;). Nie muszę mówić, że w tym momencie zapragnęłam je mieć w mojej szafie. Na szczęście znalazłam swój rozmiar i dziś mogę zaprezentować pierwszy zestaw z nimi w roli głównej. Na pewno pojawią się tu jeszcze nie raz, bo już doszłam do wniosku, że równie dobrze będą wyglądały z klasycznymi balerinkami i grubszym swetrem:D.

silver jeans & white tee:h&m/shoes:stradivarius/clutch:bershka/necklace:diva

3 komentarze:

  1. ohh wykradłabym Ci je:D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te spodenki, pięknie wyglądasz:) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna bluzeczka i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń